Mail ons

info@thetrackingsolution.nl

Verzenden & retourneren

Hoeveel bedragen de verzendkosten van mijn bestelling?


Wij streven ernaar om onze producten op optimale wijze te verzenden, hierdoor zijn de verzendkosten afhankelijk van uw bestelling. Pakketten worden verzonden met Track & Trace om zo de bestelling te kunnen volgen en weten we wanneer een pakket wordt afgeleverd. Zo zijn we beter in staat om je te helpen bij vragen over je verzending. Voor verzending werken wij doorgaans samen met PostNL.

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Wanneer een artikel op voorraad is dan versturen we vaak de bestelling binnen één (1) werkdag. Het kan voorkomen dat wij het niet op voorraad hebben in ons eigen magazijn en dat we het artikel uit het magazijn in van onze leverancier moeten laten overkomen. Dan kan het wat langer duren. Mocht dit het geval zijn dan brengen we je op de hoogte van de verwachte levertijd.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Je wacht op een bestelling van ons maar deze is (nog) niet afgeleverd. Vervelend, maar je kunt zelf al iets doen:

  • Controleer je mailbox op een mail van info@thetrackingsolution.nl met een statuswijziging. Wanneer we wachten op een levering van onze leverancier duurt het iets langer voordat we jouw bestelling kunnen leveren.
  • Controleer wat de status is van de levering in ons systeem & na verzending van de postbezorgdienst middels de door ons verstuurde Track & Trace code.
  • Controleer voor de zekerheid de gegevens die je hebt ingevuld bij je bestelling. Is alles goed ingevuld?
  • Kijk in de brievenbus of daar een niet thuis bericht in zit. Misschien hebben de buren je pakket al in ontvangst genomen of heeft de bezorger een nieuw moment van levering ingepland.

Heb je alsnog geen pakket ontvangen? Neem dan direct contact met ons op met onze helpdesk.


Ruilen en retourneren

Ben je niet tevreden over je product? Dat kan gebeuren.

Wat kun je doen?
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een onbeschadigd product retour te sturen.
Als je een pakket wilt retourneren dient dit kenbaar gemaakt via een ticket bij onze helpdesk.

Stuur het product retour in een stevige verpakking, de verzendkosten verbonden aan de retour zijn voor rekening van de klant. Tenzij anders overeen gekomen zullen wij na ontvangst van de retour en controle van de staat van het product overgaan tot terugbetaling.